Jdi na obsah Jdi na menu
 


cz_125_1

cz_125_2

jawa_250_kejvacka

pionyr

Vyroba_prednich_pouzder_vidlic_riksa_01

Vyroba_prednich_pouzder_vidlic_riksa_02

Vystruzovani_prednich_pouzder_riksa

brouseni_nozu

Opraveny_skutr_Peugeot

lesteni

Piskovani_1

Piskovani_2

Stabilni motor

Riksa_1

Riksa_2

Riksa_3

Riksa_4

Riksa_5

Riksa_6

skutr_cz_175_(prase)_01

skutr_cz_175_(prase)_02

cz_175_sport

cz_150

vule_na_jednickovem_ozubenem_kole_-_Simson

detske moto

Jawa Betka

Jawa 350 Ogar (1947) - zalepený motor

vibracni noha

Jak umrel Simson

Ukazka funkce variatoru

Ogar_350_1

Ogar_350_2

Ogar_350_3

Ogar_350_4

zkouska_opravene_magnetky

CZ_150_1950_po_renovaci_1

CZ_150_1950_po_renovaci_2

Zabrusovani_nove_vykorkovane_spojky_na_DKW_200ccm_1939_1

Zabrusovani_nove_vykorkovane_spojky_na_DKW_200ccm_1939_2

Jawa_perak_250_1

Jawa_perak_250_2

Stabilní motory:

     Stabilni_motor_Lorenz

     Stabilni_motor_Moravia_Lorenz_Deutz

     Stabilni_motor_Renovace_motoru_Lorenz

     Stabilni_motor_Robot

     Stabilni_motor_Slavia

     Stabilni_motor_Slavia_diesel_1

     Stabilni_motor_Slavia_diesel_2

     Stabilni_motor_Triumpf

Stadion_S11_1

Stadion_S11_2

Dynamotester

Pérák_350_1

Pérák_350_2

Poklad_ze_sběrny_1

Poklad_ze_sběrny_2

Poklad_ze_sběrny_3

Zkouška_historického_klaksonu_BOSCH

Motokolo_ESKA_98_ccm_1

Motokolo_ESKA_98_ccm_2

Motokolo_ESKA_98_ccm_3

Pionýr_555_1

Pionýr_555_2

Jawa_250

Ardie_RZ_200_1

Ardie_RZ_200_2

Ardie_RZ_200_3

skutr_Moto_Guzzi_1

skutr_prase01

skutr_prase02

skutr_prase03

skutr_prase04